کیا سٹینلیس اسٹیل پائپ دفن کیا جاسکتا ہے

سٹینلیس سٹیل پائپ دفن پائپ کے طور پر دفن کیا جاسکتا ہے۔ ماحولیاتی ماحول میں سٹینلیس سٹیل پائپ کی سنکنرن مزاحمت بہت اچھی ہے ، لیکن مٹی میں خاص طور پر اعلی کلورائد آئن مواد والی مٹی میں سنکنرن کی کھدائی کرنا بہت آسان ہے۔ لہذا ، جب سٹینلیس سٹیل پائپ دفن شدہ پائپ کے طور پر استعمال ہوتا ہے تو ، اس کو اینٹی سنکنرن کے ساتھ علاج کیا جانا چاہئے۔


پانی کی فراہمی اور نکاسی آب کے پائپ لائن کے بہت سے طریقوں میں سے ایک پائپ لائن کو دفن کرنے کا ایک طریقہ ہے۔ دفن شدہ پائپ لائن پوشیدہ اور محفوظ ہے ، قابل کاشت زمین پر قبضہ نہیں کرتا ہے ، ٹریفک کو متاثر نہیں کرتا ہے ، جگہ پر قبضہ نہیں کرتا ہے۔ جب انجماد کی لکیر کے نیچے دفن ہوجائے تو ، پائپ لائن میں میڈیم کو منجمد ہونے سے روکا جاسکتا ہے ، اور تنصیب کی لاگت نسبتا کم ہے۔ لہذا ، جب بیرونی پائپ لائن ماحول اجازت دیتا ہے ، دفن شدہ پائپ لائن کو عام طور پر اپنایا جاتا ہے۔


دفن بچھانے کے لئے تین تقاضے ہیں: اینٹی سنکنرن ، بلندی میلان اور کومپیکٹپن۔ پانی کی فراہمی اور نکاسی آب کے پائپ لائن کو دفن کرنے کے لئے اس کے پائپوں کی خصوصیات اور واضح دفن شدہ سنکنرن کی کوتاہیوں پر پوری طرح غور کرنے کی ضرورت ہے۔ دفن شدہ پائپ لائن بچھانے کے بنیادی نقصانات یہ ہیں: پائپ لائن رساو تلاش کرنا آسان نہیں ہے ، اوورول کرنا آسان نہیں ہے ، اور والوز اور آلات کی تنصیب کرتے وقت معائنہ کنواں کی ضرورت ہوتی ہے۔ ناپختہ ارضیاتی آبادکاری سے دفن شدہ پائپ لائن کو متاثر کرنا آسان ہے ، اور پائپ لائن کے خاتمے کے بعد یا پریشانیوں کا پتہ لگانا آسان نہیں ہوتا ہے تو اسے برقرار رکھنا بھی بہت تکلیف دہ ہے۔


ڈرائنگ کی ضروریات کے مطابق ، اسٹیل پائپ کو ایپروسی کوئلہ ٹار پچ پینٹ اور گلاس فائبر کپڑا لگایا جائے گا ، اور سنکنرن کے تحفظ کے لئے ختم پینٹ کے ساتھ لیپت کیا جائے گا۔

بیرونی دیوار کی تعمیر کا عمل: پائپ زنگ ہٹانے → پرائمر ایپلی کیشن → پہلی فائننگ کوٹ → سیکنڈ فائننگ کوٹ glass گلاس کپڑا ریپنگ → فائننگ کوٹ → فائننگ کوٹ

اندرونی دیوار کی تعمیر کا عمل: پائپ زنگ ہٹانے → پرائمر ایپلی کیشن → پہلی فائننگ کوٹ → سیکنڈ فائننگ کوٹ → تیسری فائننگ کوٹ


سٹینلیس سٹیل کے پائپ دفن ہوسکتے ہیں ، لیکن سنکنرن کے خلاف اقدامات ضروری ہیں۔ اینٹی سنکنرن کا طریقہ جستی پائپ یا ہموار اسٹیل پائپ کی طرح ہے۔ عام طور پر ، تین تیل اور دو کپڑا ، 3 ای پی ، ایپوکسی رال اور دیگر اینٹی سنکنرن کے طریقے استعمال کیے جاتے ہیں۔