سٹینلیس اسٹیل پائپ کو کس طرح مربوط کریں

عام سٹینلیس سٹیل پائپ کنکشن کے طریقوں میں بنیادی طور پر اخراج کنکشن ، تھریڈ ٹائپ کنکشن ، فلاج کنکشن ، ویلڈنگ ٹائپ کنیکشن وغیرہ شامل ہیں۔


1. اخراج کنکشن

بیلگاؤتھ میں اسپاگٹ داخل کریں (کمپریشن ٹائپ کنکشن ، رنگ کمپریشن ٹائپ کنکشن ، ڈبل کمپریشن ٹائپ / ڈبل اخراج ٹائپ کنکشن پائپ فٹنگ میں پائپ داخل کرنا ہے ، کمپریشن ٹائپ کنکشن میں پلگ پائپ فٹنگ میں پائپ فٹنگ ڈالنا ہے) . داخل کرتے وقت ، سپگٹ کے مرکزی محور کو بیلموت کے مرکزی محور کے ساتھ جوڑا جائے گا۔ داخل کرنے کے بعد ، کنکشن کو نچوڑنے ، پائپ پر پائپ فٹنگ کلیمپ کرنے ، اور سگ ماہی کی انگوٹی کے پانی کے اسٹاپ اثر کے ذریعہ کنکشن حاصل کرنے کے ل special خصوصی ٹولز کا استعمال کریں۔ پتلی دیواروں والی پائپوں اور پائپوں کی متعلقہ اشیاء کو سمجھنے ، مواد کو بچانے کے ل ex اخراج کے کنکشن کے طریقہ کار کا استعمال ، پائپ ہٹانے کے قابل نہیں ہیں ، اور پائپوں کا معیار اعلی ہونا ضروری ہے۔


2. دھاگے کی قسم کا کنکشن

اسے سکرو کنکشن کے نام سے بھی جانا جاتا ہے ، پائپ لائن اور پائپ لائن ، پائپ لائن اور والو کو مربوط کرنے کے لئے یہ اندرونی اور بیرونی دھاگے سے ہوتا ہے۔ یہ کنکشن بنیادی طور پر اسٹیل پائپ ، تانبے کے پائپ اور ہائی پریشر پائپ کے کنکشن کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ تھریڈ کنکشن ایک وسیع پیمانے پر استعمال ہٹنے والا فکسڈ کنیکشن ہے ، جو انسٹال کرنا آسان ، مستحکم اور معیار میں قابل اعتماد ہے۔


3. flange کنکشن

فلانج کنکشن ایک طرح کا کنکشن موڈ ہے کہ فلاج پلیٹ پر بالترتیب دو پائپ یا پائپ کی فٹنگیں طے ہوتی ہیں ، پھر دو فلج پلیٹوں کے مابین فلانج پیڈ شامل کیا جاتا ہے ، اور آخر میں دو فلج پلیٹوں کو بولٹ کے ساتھ سخت کردیا جاتا ہے تاکہ ان کو قریب سے جوڑ دیا جاسکے۔


4. ویلڈنگ کی قسم کا کنکشن

آرگون آرک ویلڈنگ کا استعمال عام طور پر سٹینلیس سٹیل پائپ کے نیچے سیل کرنے کے لئے کیا جاتا ہے ، دستی آرک ویلڈنگ کا استعمال سطح کو ڈھانپنے کے لئے کیا جاتا ہے ، اور آرگون پائپ میں تحفظ کے ل filled بھر جاتا ہے ، تاکہ پائپ کی اندرونی ویلڈ آکسیکرن پیدا نہ کرے۔ چھوٹے قطر والے اسٹینلیس سٹیل پائپ کے ل ar ، آرگن آرک ویلڈنگ کے ذریعہ یہ بھی براہ راست مہر لگایا جاسکتا ہے۔ سٹینلیس سٹیل کے پائپ ویلڈیڈ ہونے کے بعد ، ویلڈ کی سطح کی حفاظت کی جائیگی ، جیسے ایسڈ اچھالنے والے گزرنے کا پیسٹ لگانا۔ کنکشن کے مختلف فارم کے مطابق ، ویلڈنگ کو بٹ ویلڈنگ اور ساکٹ ویلڈنگ میں تقسیم کیا جاسکتا ہے۔